Bylo by jistě velmi omezeným pohledem na situaci, pokud bychom si mysleli, že tím jediným, co prodává, je kvalita zboží. Mimořádně důležitým faktorem je zcela přirozeně rovněž cena. Sleva pak patří k významným nástrojům, které mohou prodej podpořit.
Platí to hlavně u časově omezených nabídek, které vyvolávají v potenciálním zákazníkovi dojem, že by neměl váhat, protože obdobně skvělá šance už se nebude opakovat. Jedním ze stále efektivnějších způsobů, jak přimět nakupující, aby se rozhodli nakoupit v konkrétním obchodě, se stávají slevové kupony.
O jejich síle svědčí i fakt, že od roku 2006 vzrostla jejich obliba v USA o 46 % a využívají je plné dvě třetiny domácností. Tento trend velmi rychle zdomácněl také u nás. Není divu, používání slevových kuponů je rychlé, pohodlné a využívat je můžeme pouze tehdy, když sami chceme. Neobtěžují nás žádné plastové kartičky v peněžence, e-maily vygenerované v rámci členství ve věrnostním programu atd.
Slevy v e-shopech se mohou týkat velmi rozmanitého zboží. Výhodně nakoupíte knihy, hračky, oblečení nebo též elektroniku. Stále populárnějším odvětvím je i cestování, některé slevové servery si nakonec své působení postavily výhradně na nabízení zájezdů a ubytování. Byť ne pro všechny druhy zboží se samozřejmě slevová politika tohoto rázu hodí.
Při obrovském množství jednotlivých slev byl ostatně postupný rozvoj tzv. agregátorů prakticky nevyhnutelným krokem. Fungují na principu zautomatizovaného prohledávání a třídění slev. S obdobnou myšlenkou byl vytvořen i web Megakupon.cz. Žádné slevy do obchodů díky němu už zaručeně nezmeškáte.
Stačí si jen vybrat kategorii, která vás zajímá. Filtrovat výběr slev lze i podle jednotlivých obchodníků. Mezi aktuálně nejžádanější patří třeba sleva na Booking.com, známý server zprostředkovávající ubytování. Jestli ještě nemáte naplánovanou letošní zimní dovolenou, nenechte si ujít skvělou šanci.
Komentáře