Zvyšte návštěvnost webu a zároveň také počet nakupujících zákazníků. Následující tipy a triky pomohou zvýšit návštěvnost na vašem webu a zvýšit tak počet potencionálních zákazníků.
Jistě souhlasíte, že první dojem je pouze jeden a rozhodně není dobré ho podcenit. Zkuste se na chvíli vcítit do role samotného zákazníka. Co čekáte od prodejního webu? Stránka by měla být především přehledná pro snadnou orientaci, ale zároveň by měla splňovat alespoň základní požadavky na designovou stránku a estetiku. Pokud bude vzhled stránky zákazníkovi sympatický, jistě bude pokračovat v nákupu. Nevzhledný a „přeplácaný“ web potencionální klienty jen odradí.
Na začátku věnujte pozornost především barevnému schématu a správnému uspořádání jednotlivých rubrik či kategorií. Vsaďte na jednoduchou navigaci a zajistěte rychlé načítání stránky.
Často se příliš soustředíme na vytvoření přepychové domovské stránky, ale není dobré zapomínat ani na ostatní. Zákazníci se na vaše stránky mnohdy dostanou přes newslettery a odkazy umístěné na internetu. Každá stránka by měla především odkazovat na další akci zákazníka.
V dnešní době, která je přehlcena informacemi, je velmi důležitá kvalita samotného obsahu webu. Zákazník nechce číst nedůležitou „omáčku“, ale reálná fakta a informace. Zaměřte se také na vhodná klíčová slova, která jsou nepostradatelná ve vyhledávačích. Myšlenka je jednoduchá: „Nabídni kvalitní obsah a zapoj zákazníky“.
Představte si, že prodáváte učebnice anglického jazyka. Zpestřete obsah vašeho e-shopu s knihami i vzdělávacím blogem, kde budete každý den zveřejňovat několik nových slovíček. Docílíte toho, že se k vám lidé budou vracet, případně znovu nakoupí. A o to jde!
Poskytujte pravidelně nový obsah a zajímavosti. Aktualizujte starší obsah stránek a řiďte se heslem: „Čerstvé je dobré“. Moderní doba si žádá získání nejnovějších informací, v tom nejkratším možném čase. Vytvořte pro váš web také Live Chat a komunikujte se zákazníky v reálném čase. Nikdy nebylo možné komunikovat tak rychle, využijte toho.
Komentáře